Home / Reviews / Slots of Vegas Review

Check Also

Superior Casino

Superior Casino Review

With its classic look and feel, Superior Casino claims to be “the best site to …

4 comments

  1. Hello, I would like to subscribe for this web site to take most recent updates, so where can i do it please assist.

  2. Slowest payments ever, I’m still wondering if I’ll get pay it’s going on 3 months, I’ll have to say at this point it’s a scam not to pay

  3. Be ware you just don’t seem to ever get your winnings
    They continue to mislead and don’t pay

  4. I did a very stupid thing, going through a very messy time in my life, with my ex partner abducting my children late last year. I cannot communicate with them or see them. I have Epilepsy Gran Maul seizures, resulting in a car crash late last year, when i almost died whilst having my first seizure. I cannot work, and about to lose my house. When i mean a stupid thing i meant gambling. But i stopped once i realized how it all worked and calculated i should have won enough against what is spent. Website will take a deposit within seconds yet i have a pending withdrawal request from early July, and an approved check that should be wire transfer still outstanding.I ham fed up with waiting. I cant work, i have no money and due to ongoing injuries. So with my background in Marketing i am going to make sure i get an email of this chat conversation, and use it in all forms of social media, forums, blogs and websites to discredit Slots of Vegas.

    Chat started

    Casino Support CenterWelcome to Customer Support and we hope you’re enjoying your time with us! So we can best assist you, can you identify the purpose of your visit today?
    Jason Lawrence HaskinsComplait, I am fed up with waiting on getting my money back I won.

    Jordan Litt joined the chat

    Jordan LittThank you for contacting Slots of Vegas Casino, I’m here to provide you excellent service today!

    Allow me a moment while I check your account. Thank you for your patience!
    Jason Lawrence HaskinsYeah, yeah, same old story. Every time I chat.

    Jordan LittI’m still reviewing the details of your account, I’m terribly sorry for the wait, just another moment and I’ll be right with you, thanks for your patience.
    Jason Lawrence HaskinsThe chat will end in i will escalate this, but we cant address your $600 withdrawal Pending Withdrawals

    Date: 7/1/2018 1:02:40 PM 1/5/2018 before we process your transfer approved request08/03/2018 09:53 AM Check Withdrawal Approved! -$328.00 which was after the pending $600 request. You will tell me it wont be long, and you have a lot to process and you will escalate the matter. Which is a load of crap. Same crap different day.

    This crap has been going on for months and months. What lousy excuse will i get tonight!

    Jordan LittI am going to escalate your approved payment of $328.

    am working on this with my manager, please check back in 30 minutes or I will send you an email.

    Is that ok for you?

    You can comeback on chat and ask for me.
    Jason Lawrence HaskinsOK.

    Jordan LittThank you for your patience.

    Is there anything else I may help you with?
    Jason Lawrence HaskinsNO

    Jordan Litt No Problem.

    Thank you so much for playing at Slots of Vegas Casino!

    We really appreciate your loyalty. Have fun and good luck!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *